torsdag den 13. december 2012

Nogle af mine tegninger





I et kort anfald af kedsomhed kom jeg i tanke om, at det er noget tid siden jeg har fået lagt noget op her og har derfor valgt at lægge billeder af nogen af mine tegninger op :P

Nogen af dem er et par år gamle, fra da jeg gik på HG og andre er "kun" et halvt års tid gamle (der går lidt tid mellem jeg tegner xD)



De tre første blev alle tegnet på mit første år på HG og er nok påvirket lidt af at dengang (og stadig) døjer med et par ting



Den første her er en gentegning af en af mine HG1 tegninger og de to andre er nyere, men kan ikke helt huske fra hvornår x)


Denne tegning var et eksperiment
for at afprøve nogle kulblyanter

Denne her tegning er
også lidt gammel og kan
ikke helt huske hvorfra
ideen kom




Denne tegning var også mest et
eksperiment for at afprøve et sæt blyanter
Tegningen her er ikke helt færdig
mangler bl.a. at give hende et ansigt



Jeg regner med snart at begynde at lægge nogen af mine tekster ind her også og hvis de har en spændende forhistorie eller forklaring, bliver den også lagt op ;P 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar