onsdag den 26. september 2012

Min første blog

Godtså... min første blog, så må vi se hvordan det går x)
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, men det kommer nok hen ad vejen.

Tja... foreløbig har jeg flere små ting jeg arbejder med; bl.a. bloggen her, en novelle jeg skriver på (kan følges på forfattersiden), en hjemmeside jeg leger lidt med og TFP-shoots når muligheden er der. Den 15. var jeg til Creative Playhouse, der var et TFP-meetup i Odense, som der er kommet nogle ganske gode billeder ud af. Jeg lægger et par billeder op fra det senere. :)
Derudover tvinger jeg mig selv til at være sundere efter min fasteperiode, hvilket heldigvis går rimelig godt.

Bortset fra det er mit liv relativt stillestående for tiden og det jeg ser mest frem til er min fødselsdag den 5. Okt. hvor jeg forhåbentligt skal i byen med nogle venner i Odense efterfulgt af familiefest om søndagen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar